Tuesday, November 21, 2006

Μακαρονια με κιμα κ' κοκα κολα!!!

Ειμαι μερες στο ποδι, αϋπνη, τρωω οποιαδηποτε σαβουρα, στρες στο φουλ, με τις εργασιες να γυρνανε συνεχεια στο κεφαλι μου, η ζωη μου ολοκληρη αυτη την στιγμη κρεμεται απο φυκια, πολυποδα, ζοοπλανκτον κ τα στατιστικα που πρεπει να αναλυσω μεχρι αυριο το πρωι! Ζαλιζομαι, νιωθω κομματια κ με μια ψυχολογια στο πατωμα. Τρεις ωρες στο πανεπηστημιο με εξουθενωνουν κ μπαινω γρηγορα στο λεωφορειο για το σπιτι..

Ειχα αναγκη να μιλησω ελληνικα! Χτυπα το τηλεφωνο!

-Σε ευχαριστω Θεε μου!!! Μανο εσυ?!
-Τι κανεις? πως εισαι?
-Μπαινω στο λεωφορειο...
Μπιουμπ... (πεφτει η μπαταρια μα δεν δεινω σημασια)
-Καταφερες να ξυπνησεις τελικα?!
-Ναι παλι καλα! Εφτασα. Που εισαι?
-Παω σινεμα..
Κοιτωντας εξω, βλεπω στο βαθος ενα αεροπλανο να προσγειωνεται στο κοντινο αεροδρομιο.. Θελω να φυγω...
-Ποτε θα ερθεις?!?! (ολο παραπονο... κλαψ!)
Μπιουμπ Μπιουμπ (αδιαφορω.)
-Να παμε βολτα?! Θα δουμε...
-Στις τσιτες ειμαι! Δεν προλαβαινω! Δυο εργασιες, διαγωνισμα στο DNA! Τι θα κανω?!
-Προλαβαινεις... (παντa optimistic!)
-Μα δεν εχω ιδεα...
ΜΠΙΟΥΜΠ ΜΠΙΟΥΜΠ ΜΠΙΟΥΜΠ! κ κλεινει το κινητο.
-Give me a break!!!!

Εχω αλλη μια ακομα ευκαιρια πριν εκραγω! Το mp3 μου εχει εκπομπη του Σερβετα!
(Ραδιο θεσσαλονικη by the way. απο το www.e-radio.gr καθε πρωι 10 με 1! Τρεχτε! Ειναι τρελη ντοπα ο τυπος!)
Κ αρχιζουν κ πεφτουν τα πρωτα χαμογελα σε κλασματα δευτερολεπτου! Μεχρι να φτασω σπιτι μου, αν κ ακομα νιωθω μουδιασμενη ψυχολογικα, γελαω μονη μου σε γεματο λεωφορειο!! Το εχω ζησει αρκετες φορες αυτο ακουγωντας την ιδια εκπομπη! Τα ιδια λογια που εχω μαθει απεξω!!!
(ντροπη στο blue-whitegt που δεν ανεβαζουν κ αλλες εκπομπες του Σερβετα!)
Κατεβαινω απο το λεωφορειο σκεφτομενη την μαχη που εχω να δωσω για αλλη μια νυχτα!
Ανεβαινω τις σκαλες στον τριτο, μπαινω στο σπιτι.... Αδειο ειναι! που πηγε η μικρη?!!?!
anyway.. αφηνω πραγματα στο πατωμα, βαζω Σερβετα στα ηχεια. Παω κουζινα!
-Το σκατο παλι δεν επλινε τα πιατα!!
Με πιανει μια μανια! Ολα τα εκανα!
-Πειναω!
Ανοιγω το ψυγειο.. ο κιμας...!
-Ποιος μαγειρευει τωρα?!!?!?!?!?! κλεινω το ψυγειο κ το ξανανοιγω στο καπακι!
Βγαινει ο κιμας.. βγαινουν τα μανηταρια.. το πουμαρο.. το κρεμμυδι!!
Χωρις να σκεφτομαι εφτιαξα μια μακαροναδα με κιμα! Τα μανηταρια κολλησανε τελεια! Με λιγη κανελα κ μπαχαρικα μυριζει ολο το σπιτι σαν τις μακαροναδες της μαμας...

Με την αυταπατη χωμενη σε ολες τις αισθησεις θα κατσω τωρα να παλεψω με τα τερατακια μου....!.... Αλλες δυο εβδομαδες μεινανε.... Θα περασουν!

Να τα τα ατιμα...... Σας λενε τιποτα?! κολυμπατε μαζι τους καθε καλοκαιρι στην θαλασσα! Ειναι παντου!Ειναι μικροσκοπικα! Ειναι αηδιαστικα κατω απο το μικροσκοπιο! Ειναι ακακα ομως τα μικρα μου..... χεχε!

1 comment:

Anonymous said...

Δύο βδομάδες και μετά ποιος σε πιάνει αστεράκι!!!

Καλημέρες με χαμόγελο και λιακάδα (κι ας βρέχει έξω)