Saturday, November 11, 2006

Νέα αρχή...

Μια καλησπέρα σε όλους όσους περάσουν μια βόλτα απο τις ιστορίες μου.. Το να αρχίσω να γραφώ είναι μια νέα αρχή για μένα.
Η αιτία? Πολλές! Αν δεν διάβαζα το Λεμόνι δίχως όνειρα ίσως να μην το έπαιρνα απόφαση. Το πώς έφτασαν στα χέρια μου ή μάλλον στην οθόνη μου τα κείμενά του είναι μια μικρή ιστορία που είναι μέρος μιας πολύ μεγαλύτερης. Αυτή η μεγαλύτερη ιστορία είναι άλλη μία αιτία για αυτή την νέα αρχή.
Ο λόγος? Απλός. Όλοι έχουμε στιγμές που θέλουμε να αλλάξουμε τα πάντα. Για να είμαστε εμείς καλύτερα. Να ξεφύγουμε απο όσα μας τρελαίνουν, απο οσα μας κάνουν κακό, όσα πονάνε, όσα βαρεθήκαμε.. Τώρα που το σκέφτομαι άλλος ένας λόγος για να γράψω είναι γιατί γράφωντας είσαι στον εαυτό σου λίγο πιο σκληρός, ειδικά όταν οι σκέψεις δεν βοηθούν κ πάρα πολύ στο να δείς τα πράγματα καθαρά ή δεν σε βοηθούν να τα βάλεις σε σείρα κ πάρεις κάποια απόφαση...!
Γιατί στο ιντερνετ? Γιατί οσο έγραφα στο χαρτί με το μολύβι δεν είχα κάπου να απευθύνομαι κ στο τέλος το έβρισκα απίστευτα βαρετό! Τώρα ίσως κάποιος απο εσάς σπάσει κ την μονοτονία του να μιλάω μόνη ή ίσως προκαλέσει κ την φαντασία μου για να σκεφτώ κάτι παραπάνω..! Δεν έχω φίλους για αυτό? Ναί εχω αλλα εδώ που βρίσκομαι αρκετές φορές νιώθεις πως οι άνθρωποι δίπλα σου είναι σε αλλο μήκος κύμματος απο το ελληνικό! Πράγμα που δεν ήθελα να πιστέψω όταν πρωτοήρθα εδώ που βρίσκομαι τωρα. Anyway........
Απο εδώ κ εμπρός θα με βρείτε στα λυμέρια σας να μοιράζομαι ιστορίες, περιστατικά κ απορίες, δικές μου ή άλλων που στριφογύρνανε στο μυαλό κ στα μάτια μου..
Μέχρι νεοτέρας...

No comments: